Pytania i Odpowiedzi

1. Jak u Państwa wygląda rezerwacja miejsc i czy jest ona konieczna?

Rezerwacja nie jest konieczna, natomiast jeżeli chcesz mieć pewność wejścia na daną godzinę – możesz jej dokonać. Pamiętaj, że robimy to tylko i wyłącznie przez zakładkę REZERWUJ

2. Jak należy się ubrać?

Najlepiej ubrać się w wygodny strój sportowy. Na Park Trampolin należy mieć skarpetki antypoślizgowe (najlepiej nasze) lub baletki gimnastyczne, a na Park Linowy należy zabrać sportowe obuwie na zmianę.

3. Czy muszę być na parku podczas zabawy mojego dziecka?
Z dzieckiem w wieku 3-6 lat opiekun musi być na trampolinach wyposażony w skarpetki antypoślizgowe. Koszt wejścia opiekuna to koszt zakupu skarpetek antypoślizgowych czyli 5 zł. Z dzieckiem w wieku 7-10 lat opiekun musi być na terenie obiektu, natomiast nie musi wchodzić na trampoliny. Dzieci powyżej 10 lat mogą przyjść same, tylko przy pierwszej wizycie muszą mieć zgodę od rodziców/opiekuna prawnego.
4. Czy za wejście na każdą atrakcję płaci się oddzielnie?

Nie, wejście do Parku Rozrywki oznacza możliwość korzystania ze wszystkich atrakcji zgodnie z zakupionym biletem wstępu

5. Czy wejścia są o dowolnej godzinie?
Wejście na Park Trampolin i na Park Linowy jest o każdej pełnej godzinie. Jeżeli chodzi o wejście na ścianę wspinaczkową, jest ono nielimitowane czasowo, dlatego od Ciebie zależy, o której rozpoczniesz zabawę.
6. Czy muszę wypełniać na miejscu oświadczenie?
Tak, przy pierwszej wizycie każda osoba korzystająca z Parku musi wypełnić oświadczenie. Jeżeli osoba jest niepełnoletnia, to takie oświadczenie wypełnia opiekun prawny. Oświadczenie można wypełnić na miejscu lub jeśli masz minimum 11 lat, możesz wydrukować je STĄD i przynieść uzupełnione do nas przez swoich rodziców/opiekunów prawnych. 
7. Czy trzeba być wcześniej?

Proponujemy przybyć około 20 min przed rozpoczęciem pełnej godziny, aby mieć czas na przebranie się oraz zakup biletów. Czas liczony jest od pełnej godziny, tym samym spóźnienie nie powoduje wydłużenia czasu zabawy w naszym Parku.

8. Czy są prysznice?
Oczywiście, każda szatnia jest wyposażona w prysznice.
9. Czy można u Was coś zjeść?
Jak najbardziej, w parku znajduje się Bistro, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.
 
10. Nie dostałem potwierdzenia rezerwacji, co wtedy?
Prosimy o spokój. Po przybyciu na miejsce należy udać się do recepcji. Rezerwacje są realizowane na podstawie imienia i nazwiska osoby zamawiającej.
11. Czy honorujemy Kartę Dużej Rodziny?
Tak! Karta Dużej Rodziny upoważnia do 20% zniżki na wejścia indywidualne. Taki bilet można kupić wyłącznie na miejscu. Promocja nie łączy się z innymi rabatami!
12. Czy posiadamy vouchery?
Tak! Posiadamy specjalne zaproszenia na eleganckim papierze, które są dostępne wyłącznie w naszej recepcji. Zaproszenia są w cenie wejść indywidualnych z dwumiesięczną datą ważności od momentu zakupu 🙂 Idealne na prezent dla bliskiej osoby!

Nasze Parki

Park Trampolin Łódź

al. Politechniki 1
CH Sukcesja
93-590 Łódź
(w. łódzkie)
Otwarte:
Codziennie: 10:00 - 21:00
+48 726 139 666

Park Trampolin Warszawa

al. Bohaterów Września 12
02-389 Warszawa
(woj. mazowieckie)
Otwarte:
Codziennie: 10:00 - 21:00
+48 726 130 666

Park Trampolin Częstochowa

ul. Bór 164
42-202 Częstochowa
(woj. śląskie)
Otwarte:
Codziennie: 10:00 - 20:00
+48 726 136 666

Członkostwo

Ścieżki gimnastyczne, springfloor, wyposażenie akrobatyczne AirGym

www.sklep.stacjagrawitacja.pl