Pytania i Odpowiedzi

1. Jak u Państwa wygląda rezerwacja miejsc i czy jest ona konieczna?

Rezerwacji można dokonać tylko i wyłącznie na naszej stronie internetowej. Jeżeli chcesz mieć pewność wejścia na daną godzinę należy dokonać rezerwacji poprzez stronę: REZERWUJ

2. Jak należy się ubrać?

Najlepiej ubrać się w wygodny strój sportowy. Na park trampolin należy mieć skarpetki antypoślizgowe zakupione w naszej recepcji, a na park linowy należy zabrać sportowe obuwie na zmianę.

3. Czy muszę być na parku podczas zabawy mojego dziecka?
Z dzieckiem w wieku 3-6 lat opiekun musi być na trampolinach. Koszt wejścia opiekuna to koszt zakupu skarpetek antypoślizgowych czyli 5 zł. Z dzieckiem w wieku 6-10 lat opiekun musi być na terenie obiektu, natomiast nie musi wchodzić na trampoliny. Dzieci powyżej 10 lat mogą przyjść same, tylko przy pierwszej wizycie muszą mieć zgodę od rodziców/opiekuna prawnego.
4. Czy za wejście na każdą atrakcję płaci się oddzielnie?

Nie, wejście do Parku Rozrywki oznacza możliwość korzystania ze wszystkich atrakcji zgodnie z zakupionym biletem wstępu

5. Czy wejścia są o dowolnej godzinie?
Wejścia do Parku Rozrywki są zawsze o pełnych godzinach zegarowych
6. Czy muszę wypełniać na miejscu oświadczenie?
Tak, przy pierwszej wizycie każda osoba korzystająca z Parku musi wypełnić oświadczenie. Jeżeli osoba jest niepełnoletnia, to takie oświadczenie wypełnia opiekun prawny. Oświadczenie można wypełnić u nas w Parku lub pobrać je z niezbędnika. Dokument musi być uzupełniony i podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego.
7. Czy trzeba być wcześniej?

Proponujemy przybyć około 20 min przed rozpoczęciem pełnej godziny, aby mieć czas na przebranie się oraz zakup biletów. Czas liczony jest od pełnej godziny, tym samym spóźnienie nie powoduje wydłużenia czasu zabawy w naszym parku.

8. Czy są prysznice?
Oczywiście, każda szatnia jest wyposażona w prysznice.
9. Czy można u Was coś zjeść?
Jak najbardziej, w parku znajduje się Bistro, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.
10. Czy można zarezerwować stolik na Bistro?
Oczywiście możemy dokonać takiej rezerwacji, natomiast jest to koszt 10zł/os. do wykorzystania w naszym Bistro.
11. Nie dostałem potwierdzenia rezerwacji, co wtedy?

Prosimy o spokój. Po przybyciu na miejsce należy udać się do recepcji. Rezerwacje są realizowane na podstawie imienia i nazwiska osoby zamawiającej.

Nasze Parki

Łódź

al. Politechniki 1
CH Sukcesja
93-590 Łódź
Otwarte:
Codziennie: 10:00 - 21:00
+48 726 139 666

Warszawa

al. Bohaterów Września 12
02-389 Warszawa
Otwarte:
Pon - Pt: 10:00 - 22:00
Weekend: 10:00 - 21:00
+48 726 130 666

Częstochowa

ul. Bór 164
42-202 Częstochowa
Otwarte:
Pon-Czw: 9:00 - 20:00
Pt-Sb: 10:00 - 21:00
Niedziela: 10:00 - 20:00
+48 726 136 666

Członkostwo